Jamstvo, prigovori i povrat/zamjena proizvoda
Svi proizvodi se pregledavaju i otpremaju neoštećeni prije dostave. Pažljivo ćemo zapakirati vaše proizvode u kutije za dostavu kako bi do vas stigli neoštećeni i u originalnom pakiranju.
Kupac se može žaliti na robu ako ona nema značajke koje je prodavatelj izričito obećao, ako je prodavatelj poslao pogrešne proizvode, u pogrešnoj količini, ili ako na neki drugi način odstupaju od narudžbe kupca.
U slučaju prigovora, kupac može, u skladu sa zakonskim ograničenjima, zatražiti zamjenu artikla, njegov popravak ili povrat novca. U potonjem slučaju, prodavatelj zadržava pravo naplate najamnine prema važećem cjeniku za period tijekom kojeg je kupac koristio robu, ali ne više od iznosa za koji se smanjila tržišna vrijednost artikla tijekom uporabe i zbog uporabe.
Kupac može podnijeti prigovor u vezi s proizvodom tako da ga osobno donese ili vrati poštom na trošak prodavatelja i uz prethodni dogovor s prodavateljem na njegovu adresu.
Sukladno članku 37. Zakona o zaštiti potrošača, u slučaju mogućeg nedostatka na proizvodu, kupac ima pravo zatražiti od tvrtke zamjenu neispravnog proizvoda novim ispravnim proizvodom ili povrat plaćenog iznosa, odnosno uklanjanje nedostatka na proizvodu ili povrat dijela plaćenog iznosa proporcionalno nedostatku.
Rok za zamjenu proizvoda je 14 dana. Zamjena proizvoda moguća je samo po predočenju računa, odnosno kopije računa.
|